Het iconische Amsterdamse elektrische bakfietsmerk Urban Arrow lanceert vandaag haar nieuwe merkidentiteit. Met als doel hun marktpositie verder te versterken, wil het merk zich richten op de groeiende community van bakfiets owners and riders. Vandaag lanceert Urban Arrow een volledig vernieuwde website, die de vernieuwde look & feel van het merk onthult.
Jouw dagelijkse dosis frisse lucht met Urban Arrow, wordt nu nog kleurrijker!
Power to the people
Al meer dan tien jaar pioniert het Nederlandse bakfiets merk in de internationaal groeiende bakfiets markt. Op hun nieuwe website schrijven ze: ‘Dat wij helemaal gek zijn van alles dat te maken heeft met bakfietsen, is vanzelfsprekend. Maar er is één ding voor ons, dat nóg belangrijker is. 'De persoon die op die fiets rijdt.’ De gebruiker van de bakfiets staat centraal in de nieuwe storytelling van het merk. Met een snel groeiende community van Urban Arrow eigenaars en berijders zijn er letterlijk tienduizenden verhalen te vertellen. Niet gek, want de jonge gezinnen en bedrijven die een Urban Arrow bakfiets gebruiken zijn verspreid over de hele wereld.
Fietsen zonder zorgen
Urban Arrow is heel duidelijk over hun missie om steden leefbaarder te maken: "Onze missie is om jouw leven en het leven in (sub)stedelijke gebieden te verbeteren met bakfietsen. Schoner, stiller en efficiënter", zegt Jorrit Kreek, oprichter van Urban Arrow. Hij voegt eraan toe: "Vanaf het allereerste begin in 2011 hebben we fietsen gebouwd waarop je kunt vertrouwen. Of het nu gaat om je kinderen van A naar B brengen of het vervoeren van belangrijke pakketjes." Urban Arrow is toegewijd om je de beste rit te bezorgen, en dit is precies het gevoel dat wordt vastgelegd en verspreid door hun nieuwe merkstrategie. Met Urban Arrow komt de beroemde uitdrukking "journey over destination" volledig tot zijn recht.
Over Urban Arrow
Urban Arrow, in 2011 opgericht door twee vaders uit Amsterdam, is uitgegroeid tot een van 's werelds toonaangevende fabrikanten van elektrische bakfietsen. Het bedrijf bouwt elektrische bakfietsen van topkwaliteit en speelt een belangrijke rol voor jonge gezinnen en bedrijven over de hele wereld. Of het nu gaat om zo vlot mogelijk van A naar B te komen, de kinderen veilig naar school te brengen of goederen af te leveren bij klanten, Urban Arrow streeft ernaar het leven in stedelijke en voorstedelijke gebieden te verbeteren met bakfietsen. Als onderdeel van de Pon.Bike groep heeft Urban Arrow de ambitie om elektrische bakfietsen verder de wereld in te brengen om steden schoner, stiller en leefbaarder te maken.