Skip to content
Naar BikesBusiness Club
  • Home
  • Adverteren
  • Bedrijven
  • Abonnement
  • Team
  • Contact

Cortina wint belangrijke marketingprijs

Cortina Fietsen won afgelopen vrijdagavond met bureau Fingerspits de grote Prijs van Nederland, onderdeel van de Dutch Search Awards. Dit zijn dé Nederlandse reclameprijzen voor de online industrie.

De concurrentie bestond onder andere uit merken als Omoda en New York pizza.

Wat heeft het gemaakt dat Cortina heeft gewonnen?
Deze case laat een geautomatiseerde en schaalbare oplossing zien voor 1 van de meest besproken online vraagstukken: waarom adverteren op je merknaam in Google als je daar gratis goed op rankt? Door slim innovatieve technieken met elkaar te verbinden hebben ze het afschalen van onnodige betaalde klikken volledig geautomatiseerd.

Fingerspitz won naast de Grote Prijs met Cortina, ook de prijs voor beste agency (minder dan 50 fte).

De uitreiking van de prijzen eindigde voor Fingerspitz en Corina in een grote show:

🥇 Grote Prijs: Fingerspitz & Cortina
🥇 Beste PPC low budget campagne
🥇 Beste discovery campagne
🥈 Beste advertising consultant: Guy Schepers
🥈 Best PPC B2C campagne

In totaal werd Fingerspitz maar liefst 26x genomineerd. “Dit jaar stond in het teken van meer experimenteren. Cortina geeft ons de ruimte om te innoveren en vernieuwen. Dat heeft geresulteerd in dit geweldige prijzenfestijn”, aldus Jaap Jacobs, directeur van Fingerspitz

Deel dit bericht

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on print
Loading...
Categorie Awards
Contactgegevens
Een uitgave van BMG Handelsmedia
BMG Handelsmedia BV

Kantooradres:
Kerkenbos 10-15E
6546BB Nijmegen

  • 024 7600660
  • info@bmghandelsmedia.nl
Socialmedia
Linkedin
Privacy Statement
© 2022 | BMG Handelsmedia