Cortina Fietsen won afgelopen vrijdagavond met bureau Fingerspits de grote Prijs van Nederland, onderdeel van de Dutch Search Awards. Dit zijn dé Nederlandse reclameprijzen voor de online industrie.
De concurrentie bestond onder andere uit merken als Omoda en New York pizza.
Wat heeft het gemaakt dat Cortina heeft gewonnen?
Deze case laat een geautomatiseerde en schaalbare oplossing zien voor 1 van de meest besproken online vraagstukken: waarom adverteren op je merknaam in Google als je daar gratis goed op rankt? Door slim innovatieve technieken met elkaar te verbinden hebben ze het afschalen van onnodige betaalde klikken volledig geautomatiseerd.
Fingerspitz won naast de Grote Prijs met Cortina, ook de prijs voor beste agency (minder dan 50 fte).
De uitreiking van de prijzen eindigde voor Fingerspitz en Corina in een grote show:
? Grote Prijs: Fingerspitz & Cortina
? Beste PPC low budget campagne
? Beste discovery campagne
? Beste advertising consultant: Guy Schepers
? Best PPC B2C campagne
In totaal werd Fingerspitz maar liefst 26x genomineerd. “Dit jaar stond in het teken van meer experimenteren. Cortina geeft ons de ruimte om te innoveren en vernieuwen. Dat heeft geresulteerd in dit geweldige prijzenfestijn”, aldus Jaap Jacobs, directeur van Fingerspitz