Vandaag kondigt Hermann Hartje KG aan dat Sebastian Saure op 1 maart 2022 is overgegaan naar de nieuw gecreëerde functie van Head of International Marketing. Hij wil de aanwezigheid van de meerdere merken op het gebied van fietsen en onderdelen en accessoires op de Europese markt verder ontwikkelen.
Export sales manager Coen Bosch: "Ik ben verheugd dat Sebastian mij zal vergezellen op HARTJE's reis om ons bedrijf te laten groeien met onze sterke fietsmerken zoals VICTORIA en CONWAY, maar ook met ons grote P&A-assortiment in het buitenland. Zijn vaardigheden en internationale ervaring zijn een grote aanwinst voor onze inspanningen om ons bereik op de internationale markt te vergroten. Carrièrestops bij internationale online retailers, grote merken, maar ook werken bij de lokale IBD terwijl hij op de middelbare school zat, hebben Sebastian een uniek inzicht gegeven in de hele waardeketen van onze branche.
Sebastian, zelf een enthousiaste fietser, heeft bijna drie jaar op de marketingafdeling van HARTJE gewerkt, waarbij hij online en offline projecten coördineerde, waaronder de lancering van het nieuwe compacte fietsmerk QiO en deel uitmaakte van Hartje's voortdurende digitale transformatie. Voorheen deed Sebastian waardevolle marketing- en verkoopervaring op binnen de branche, waarbij hij verschillende functies bekleedde in Spanje, Duitsland en de VS.