Vanaf 1 december versterkt Jordy Franken het Huyser team. Jordy gaat de volledige service-afdeling uitbreiden en beheren van Huyser fietsen. Een korte kennismaking.
“Ik begon op 14-jarige leeftijd met een zomerbaantje in 2007 bij Banierhuis. Hier begon ik het vak te leren en mocht ik kleine klusjes doen zoals een bandje repareren, fietsen poetsen en een ketting stellen. In 2008 begon ik bij Bikestore in Houten. Hier werkte ik eerst op zaterdag en een half jaar later startte ik mijn opleiding als fietstechnicus (BBL). Dat betekende vier dagen werken en een dag naar school. Na een jaar werd ik het aanspreekpunt in de werkplaats en ging daarnaast ook de verkoop ondersteunen.”
Takenpakket
In 2013 begon Jordy bij Fietsplus Paul de Kruif in Houten en groeide daar al heel snel uit tot filiaalmanager. Hij was verantwoordelijk voor de aansturing van het personeel, de inkoop, verkoop en administratieve handelingen. Jordy vervolgt: “In 2018 begon ik bij BSP-fietsen als commercieel medewerker binnendienst en groeide al best snel door tot E-bike-expert en operationeel manager. Ik hield mij voornamelijk bezig met het oplossen van e-bike storingen, gaf e-bike trainingen aan dealers, deed kwaliteitscontroles en stuurde de assemblagelocaties aan.”
Ambitieus bedrijf
Huyser fietsen is een enorm ambitieus bedrijf dat de markt goed kent door alle ervaring binnen het team. “Het lijkt mij een enorm leuke uitdaging om Huyser nog beter op de kaart te zetten door een nog betere backoffice op poten te zetten en daarnaast Mark Boer te ondersteunen met het uitbreiden van ons dealernetwerk.”