Skip to content
Naar BikesBusiness Club
  • Home
  • Adverteren
  • Bedrijven
  • Abonnement
  • Team
  • Contact

MAGURA Bosch Parts & Services start verkoop van MH Cover


Met het Duitse merk MH Cover breidt de verkoop- en servicespecialist zijn assortiment uit met nieuwe beschermhoesjes voor displays en besturingseenheden van eBikes.

Mooi tegelijk met de start van het seizoen 2022 voegt MBPS producten van het merk MH Cover toe aan de portfolio. De exact passende covers van transparant TPU beschermen effectief tegen krassen of vuil en zorgen zo voor een lange levensduur van displays en bedieningseenheden op eBikes. MH Cover ontwikkelt en produceert alle producten in Duitsland, dichtbij de kernmarkt.

„Met de producten van MH Cover breiden we gericht ons assortiment specifieke accessoires voor de eBike verder uit. Het jonge, Duitse bedrijf onderscheidt zich door een hoge kwaliteitsmaatstaf en een geavanceerde productie in Duitsland – daarmee past het perfect bij de premiumclaim van onze merkenportfolio", aldus Timo Kieninger, directeur Marketing & Sales.

Geïnteresseerde dealers kunnen de producten per direct in de b2b.mbps.eu Shop of bij het verkoopteam van MBPS bestellen. De verkoop vindt europawijd plaats via de meer dan 30.000 aangesloten speciaalzaken.

Als introductie-aanbieding krijgen dealers tot eind april bij de aankoop van 10 covers in de presentatiebox 2 covers gratis.

Productdetails:

MH Cover biedt voor diverse eBike-displays de passende beschermhoesjes aan. De verkoopportfolio van MBPS omvat covers voor de producten Purion, Kiox, Intuvia en Nyon. Alle bedienings- en touchfuncties blijven volledig behouden.

Deel dit bericht

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on print
Loading...
Categorie AlgemeenBranchenieuwsNieuwsProductnieuws
Contactgegevens
Een uitgave van BMG Handelsmedia
BMG Handelsmedia BV

Kantooradres:
Kerkenbos 10-15E
6546BB Nijmegen

  • 024 7600660
  • info@bmghandelsmedia.nl
Socialmedia
Linkedin
Privacy Statement
© 2022 | BMG Handelsmedia