Verkoopruimten inrichten met een merkconcept maakt merken tastbaar voor klanten en zorgt uiteindelijk voor meer verkoopsucces. Zeker in de winter is het voor dealers logisch om samen met een sterke partner een nieuw interieur aan te pakken.
Hartje herkent de vraag bij dealers naar winkelinrichting met merkuitingen. Sinds 2019 is er een toegewijd in-house retailmarketingteam, dat sindsdien de handen vol heeft. In 2020 waren de eerste systemen voor VICTORIA en CONWAY in gebruik. Parallel aan de doorlopende inrichtingen bij deelnemende retailers, werkt dit team van interieurontwerpers en specialisten momenteel aan een gestage uitbreiding van het winkelinrichtingsassortiment.
"Samen maken we HARTJE-merken sterk in de retail”, vertelt Simone Ecsedy, hoofd van het retailteam van HARTJE. "Veel dealers weten nog niet dat wij zowel de planning doen als de hands-on ondersteuning bieden", legt de ervaren interieurarchitect uit. Het bijzondere is: "Voor elke ruimte vinden we een antwoord. Als iemand zegt dat een ruimte ingewikkeld of zelfs niet in te richten is, dan wordt het voor ons pas echt spannend. Onze systemen zijn zo flexibel dat we overal een merkstatement kunnen maken", zegt Ecsedy.
Het grote voordeel is dat HARTJE alles van planning tot installatie uit handen neemt. Zo weten retailers zeker dat platforms en andere elementen uiteindelijk ook echt passen. Ecsedy legt uit: “Behalve een afspraak met ons, is er voor de dealer zelf geen werk. Onze grote meerwaarde is dat we een allround zorgeloos pakket aanbieden, afgestemd op de wensen van de winkel.”
In principe kan elke Hartje-partner in Duitsland, Oostenrijk en Benelux profiteren van het aanbod, ongeacht de aard van de ruimte. Hiervoor nemen dealers eerst contact op met hun verantwoordelijke verkoopvertegenwoordiger. Zij zullen hen in contact brengen met het HARTJE Retail Team.