Meer dagelijkse verplaatsingen met fietsen in plaats van auto’s of bestelbusjes. Fietsen van alle soort: fietsen, bakfietsen en noem maar op. Zowel naar werk, de kinderen wegbrengen of boodschappen doen als pakketjes of maaltijden bezorgen. Maar dan moet die fiets het wel op elk moment doen & als het toch even misgaat, snel gerepareerd worden. Daar zorgen Yeply – dé mobiele fietswerkplaats – en PENDLR – dé groothandel in onderdelen en accessoires voor alle micromobiliteit vervoermiddelen – samen voor. Zo maken ze zich samen sterk voor een maximale up-time van fietsen, bakfietsen en andere micromobiliteit vervoermiddelen.
Yeply is het snelst groeiende onderhoudsecosysteem voor fietsen en fietsachtige voertuigen in Europa
Yeply biedt eersteklas onderhouds- en serviceoplossingen voor zowel B2C- als B2B-fiets(vloot)bezitters in Europese steden. Ze hebben al het grootste onderhoudsnetwerk in Europa en streven #1 speler in de wereld te worden. “Bij Yeply zijn we toegewijd aan het leveren van snelle, gemakkelijke en transparante service,” zegt Carlos Gil, COO en Co-founder van Yeply. “Onze missie is om individuen en bedrijven in staat te stellen een cruciale rol te spelen in duurzaamheid, gezondere levensstijlen en schonere omgevingen door koolstofvrije micromobiliteit te gebruiken & dit enablen wij door te zorgen voor uitzonderlijk fietsonderhoud.”
PENDLR is de partner in micromobiliteit, voor verkoop maar ook alle Service & Repair
PENDLR (voorheen gekend als Kruitbosch-groothandel) bouwt verder op de jarenlange ervaring in fietsen, onderdelen en accessoires & breidt uit naar bakfietsen, cargofietsen en andere micromobiliteit vervoermiddelen en ziet vele nieuwe aanbieders van Service & Repair opstaan, waarvoor ze de one-stop-shop voor alle onderdelen en accessoires kan zijn. “Bij ons kan je makkelijk en snel alle onderdelen vinden die nodig zijn voor het onderhoud en herstel van personen- maar ook vrachtfietsen met een snelle levering en betrouwbare service, dat scheelt veel tijd en zorgen bij de Service en Repair partijen van fiets(vloot)bezitters,” vertelt Harold van der Hoeven, Business Developer bij PENDLR.
Yeply & PENDLR slaan de handen in elkaar
Yeply en PENDLR willen samen een revolutie teweeg brengen in de onderhouds- en reparatiediensten voor fietsen. “Onze gezamenlijke inzet garandeert een responstijd van 48 uur, waardoor fietsen altijd in optimale staat verkeren,” aldus Gil. “Wij hebben met Yeply een analyse gemaakt welke reserveonderdelen ze precies nodig hebben zodat ze deze steeds bij ons kunnen vinden en we deze snel kunnen leveren. Zodat Yeply zonder vertaging hun reparaties kan uitvoeren en hun klanten de service bieden die ze verdienen,” aldus van der Hoeven.
Yeply en PENDLR werken sinds kort samen, met grote tevredenheid van beide kanten. Het is een volgende stap in Yeply’s ambitie om de nummer 1 fiets onderhoud- en servicepartij in de wereld te worden & een concreet bewijs van PENDLR’s belofte om dé partner voor verkoop, onderhoud en reparatie in micromobiliteit te worden. Meer weten? Check yeply.com en pendlrmobility.com.